Niet tevreden over onze dienstverlening? Meld het!
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan horen wij dit graag. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
Waarover kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over:
- De manier waarop u bent behandeld door een medewerker van OZHZ;
- Het niet of te laat reageren op telefoontjes, mails, of brieven;
- Het niet krijgen van gevraagde informatie of het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie.
Een klacht online indienen
Meld uw klacht hierEen klacht indienen per post
Stuurt u de klacht liever per post? Dat kan. In een brief beschrijft u uw klacht en de datum van de gebeurtenis. Meld ook uw naam, adres en telefoonnummer. Als u wilt, kunt u ook uw e-mailadres vermelden. Verstuur vervolgens uw klacht naar:
Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid
Postbus 550
3300 AN Dordrecht
Wilt u uw klacht liever via de telefoon melden? Bel dan naar 078 – 770 8585.
Veelgestelde vragen
-
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, krijgt u hiervan binnen 2 weken bericht. De klacht zelf behandelen we binnen 6 weken na ontvangst van de klacht. We nemen contact met u op om uw klacht te bespreken. Of er volgt een uitnodiging voor een gesprek. Als de klacht gaat over een medewerker van OZHZ, dan mag diegene ook zijn of haar kant van het verhaal toelichten. Wij sturen daarna het verslag van het gesprek en onze reactie naar u op.
-
Ik ben het niet eens met de afhandeling van mijn klacht, wat nu?
Stuur dan uw klacht en onze reactie naar:
Nationale Ombudsman
Postbus 93122
2509 AC Den HaagLet op: dit kan alleen binnen 1 jaar na de gebeurtenis waarover u heeft geklaagd. Op de website van de Nationale Ombudsman leest u meer informatie.
-
Waar vind ik meer informatie over het indienen van een klacht over OZHZ?
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een van de klachtencoördinatoren via 078 – 770 8585.