Niet tevreden over onze dienstverlening? Meld het!

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan horen wij dit graag. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren.  

Waarover kunt u een klacht indienen?

U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over: 

  • De manier waarop u bent behandeld door een medewerker van OZHZ;  
  • Het niet of te laat reageren op telefoontjes, mails, of brieven; 
  • Het niet krijgen van gevraagde informatie of het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie. 

Een klacht online indienen

Meld uw klacht hier

Een klacht indienen per post

Stuurt u de klacht liever per post? Dat kan. In een brief beschrijft u uw klacht en de datum van de gebeurtenis. Meld ook uw naam, adres en telefoonnummer. Als u wilt, kunt u ook uw e-mailadres vermelden. Verstuur vervolgens uw klacht naar: 

Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid
Postbus 550
3300 AN Dordrecht 

 Wilt u uw klacht liever via de telefoon melden? Bel dan naar 078 – 770 8585.

Veelgestelde vragen